Så fint att jag blir helt gråtfärdig!

20140709-105657-39417273.jpg

http://attvaranagonsfru.elsasentourage.se/livet/att-skapa-vanner

Detta blogginlägg som skrevs av Emma aka Att vara någons Fru är så himla fint. Det är två år gammalt men jag har haft med mig det i bakhuvudet under dessa två år.

Och nu har jag fått uppleva denna kraften/förälskelsen eller vad man nu ska kalla den i att hitta en ny vän som totalt och brutalt har fått en speciell plats i mitt hjärta. Och det på bara några månader då vi lärt känna varandra. Vackert är vad det är! Att våga blotta sig och säga att jag vill vara vän med dig……ska vi försöka…..ja läs Emmas blogginlägg så förstår ni vad jag menar. Som sagt så fint att jag blir helt varm. Att skapa sig vänner….

En tanke på “Så fint att jag blir helt gråtfärdig!

Lämna en kommentar